
Zondag 7 juni was het weer zover, de Oldtimer Show op De Patersplak vond weer plaats. Terugkomend van een toerrit door Noord-Limburg kwamen de eerste deelnemers rond twee uur ’s middags weer binnen gereden. En gaandeweg vulde de Patersplak zich weer met alle deelnemers. Wij hebben 4 of 5 deelnemers van De Oetlaotklep geteld. Misschien waren er meer clubleden, maar de deelname van clubleden viel ons wat tegen!
Consumpties met heel aangename prijzen, een harmonie die ook als big-band heel goed van zich liet horen en het talrijk toegestroomde publiek zorgden voor een aangename zondagmiddag. De weergoden hadden het goed met ons voor, vanaf ongeveer half vier ging het zonnetje zelfs schijnen!
